Fan vad tråkigt jag har

...tiden segar sig fram. Kan man gå och lägga sig nu? Sätter mig på cykeln igen, då känner man sig iallafall nyttig. Har inte orkat plocka undan ordentligt i köket heller, bläää. Har iallafall tvättat två maskiner tvätt.

Undrar om Niclas vill ta med sig bullar till ledningsmötet imorgon. Då kanske han får bättre schema? Värt ett försök.
Sitter och kollar på Simon och Thomas när de handlar kök på elgiganten. Lustigt att just varuhuschefen råkade expidiera dem när de handlade. Vaddå uppgjort och fixat?

Glömde säga att jag överaskade Niclas igår. Hade gjort upp med mina föräldrar att de skulle vara barnvakt och sen bokade jag biobiljetter till Bond. Niclas blev jätteförvånad när de ringde på dörren och sen jätteglad när jag berättade vad jag hade hittat på. Första bion sen Amanda kom.

Jag håller med Angelique, ska bli inredare, verkar inte så svårt. Bara att tänka lite flum, lite material och lite häftiga detaljer så är man hemma. Har hittat ett par skithäftiga fototapeter som jag verkligen gillar, vet dock inte om jag skulle våga ha dem i mitt eget hem:

 Tänk en fondvägg med en av de här i sovrummet och resten av väggarna i något ljust material? Gaaaalet fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0