Är så jäkla sugen...

...på något sött. Min kropp bara skriker efter något att tröstäta/döva alla känslor inför nya jobbet med. I min hjärna går tankarna: "men, EN knäck, hur kan det vara farligt? Lägg av nu Angelica, det är ju bara EN knäck"

Fast jag känner demonen i mig, och tro mig, demonen vill inte äta en knäck, den vill äta 15. Den vill hälla i sig knäck och chokladkola tills jag får ångest och känner mig spyfärdig av allt socker.

Jag ska straffa min demon med att gå och cykla. Sen ska jag dricka te och känna mig lite mer i fred med mig själv.
Förresten så ligger jag +200 g den här veckan. Ost och skinkpajen gjorde verkligen inte sitt till den här veckan. Och inte all annan mat heller. Försöker hoppas på att jag inte hinner äta så mycket skit och ta om en massa på nya jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0