Tjusiga tisdag!

  • Motion igår: 50 min promenad. Blev ingen cykling, jag var så himla trött när jag hade nattat Amanda
  • Tid det tog att natta A: 10 min (nytt rekord!)

Tjusig tisdag iallafall: jag hittade lite kläder som jag inte kunnat ha på sisådär två år, men nu kunde jag tråckla på mig dem utan större problem. Sådärja! Fast jag börjar undra om jag kommer vara nöjd om 6 kgs viktnedgång... Kanske får sätta nytt mål när jag väl är där. Imorgon kväll ska vi på kalas hos Niclas gudmor/syssling och jag ska försöka överaska henne med en rolig tårta med lite "Galtholms-tema" eftersom de också har sin sommarstuga där. Får se om jag lyckas, ni märker ju om det kommer bilder eller inte. Idag ska jag på mammagrupp iallafall och prata bajs eller något... förresten så bajsade Amanda på toaletten idag, det går ju att se när hon ska göra "det" så jag tog av henne blöjan och satte henne på toalettkanten och vips så var hon klar. Hon såg jätteglad ut!

Idag var det fint väder på promenaden och vi var borta i över en timme. Amanda sov och jag dagdrömde:

- om ett radhus, om DET radhuset som jag sett på hemnet men som vi inte har råd med än. Hur jag skulle kunna inreda det, vart jag skulle ha träningscykeln... Mmm... tänk om!
- Om när Amanda blir så stor att man kan hitta på saker, åka på skattjakt i skogarna (geocatching), åka till kolmården, bada på skara sommarland, bila till Danmark och gå på legoland...

Den här veckan är Niclas ledig exakt 0 dagar... så kan det vara. Bra start efter semestern...

Här kommer lite nya bilder på skruttan (notera att hon sitter själv på en av bilderna):
   


Kommentarer
Postat av: Ankan

Åhh hon börjar bli så stor den lilla skruttan =) Måste komma och leka med er någon dag!



Krama om henne från mig



2008-08-19 @ 13:27:49
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/
Postat av: lindalinda

ja..du e riktigt duktig och snygg!! Förstår att det måste vara trist och jobbigt nu när Niclas är tillbaka på jobbet..kan tyvärr inte erbjuda mitt sällskap dagtid längre, men om du får för dej att dra iväg på bio eller dylikt nån kväll så är jag givetvis på :)

2008-08-19 @ 14:11:00
URL: http://ldahlgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad duktig hon är som bajsar på toa. Det är ju knappt så att Leo har förstått att man ska göra det.

2008-08-19 @ 14:51:43
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0