Radion är min bästa vän.

Jo det är säkert, för det är inte många av mina vänner som skulle ta sig för att spela "calling dr feel good" när livet är som deppigast, men det var just det min bilradio gjorde på väg hem idag. Idag vill jag äta chips och godis i mängder. Det är lite tur att Amanda gör det till ett litet projekt att gå och handla massa skräp. Fast tro mig, det finns gott om fallgropar här hemma.
Sa jag att Niclas glömt ge katten p-piller? Straffet för det borde vara att man måste ta med sig katten när man åker iväg över helgen.

Idag har jag och Amanda varit hos mina föräldrar. Det var trevligt och skönt att slippa vara ensam. Jag vet inte vad som hänt med mig, från att ha varit en tjej som trivs själv så är jag helt ifrån mig när jag är själv en helg. Shit, folk bor i särboförhållanden och här sitter jag och ömkar.

Amanda ska gå och lägga sig nu, men hon verkar inte direkt trött och pratar: "ajajaja aaaa aj aj aja jajaja" Då är hon glad. När hon skriker "nenene nej neeeee neeee nej jene nee" så är hon ledsen. Enkelt va?

Nu är jag så trött så jag håller på att falla ihop. Om jag inte haft massa vuxensaker att fixa hade jag nog gått och lagt mig med Amanda.

Idag drömmer jag om: att livet inte bara bestod av massa måsten hela tiden
Idag har jag: dåligt självförtroende
Igår motionerade jag: ingenting alls. Vad håller på att hända???
Idag är jag glad över: -
Idag är jag ledsen över: allt! Vad är det med mig???

Kommentarer
Postat av: Linda

Blä! Varför känner man sej så rutten ibland fastän man har de mest underbara människorna omkring sej? Jag kan ju inte säga att jag förstår dej exakt, men däremot så har jag MÅNGA liknande stunder.. :( Gott tecken är iaf att barnet verkar tala ett tydligare språk än vissa killar ;)

2008-08-30 @ 20:40:51
Postat av: Ankan

Här kan jag reflektera över mig själv...Känner igen det du skriver..."Lider" med dig gumman....Ensamhem är det värsta man kan råka ut för!



Kram

2008-08-30 @ 22:56:42
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/
Postat av: Ankan

Här kan jag reflektera över mig själv...Känner igen det du skriver..."Lider" med dig gumman....Ensamhet är det värsta man kan råka ut för!



Kram

2008-08-30 @ 22:57:04
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0