*Pust*

Äntligen har man landat. Dopet drog verkligen musten ur mig dagarna innan. Missförstå mig inte, jag tycker det är JÄTTEROLIGT att fixa fest och att baka och göra tårtor, men man vill ju att allt ska bli bra så då kommer ju pressen (och stressen) automatiskt. Hur som helst tyckte jag det blev super på det hela taget. Tack alla som var med och gjorde dopet till ett superminne för både mig och Niclas! Nu känns allt sådär lite avslaget efter den senaste veckans umgänge och förberedelser.

Jag har kommit på att jag vill börja göra designade tårtor! Med fina rosor och roliga figurer till allas födelsedagar. Men jag får vänta ett tag, för som alla hobbies så är det ju svindyrt med alla verktyg man bara "måste" ha. Tänk er själva att kunna göra en sån här tårta:



Eller en som är ens hälften så fin! Den här har jag hämtat från cakecentral.com som är en orgie för alla tårtälskare. Vi får väl se hur mycket pengar man har nästa månad. Fast man lär kanske behöva en bok i ämnet om man inte ska hoppa helt hysteriskt i köket...

Hittade ni ödlan i förra inlägget? Inte jag heller. Men här kommer bilden som visar vart den är:




Häftigt va?

Imorgon ska jag ringa runt till lite olika dagis och be om att få komma på studiebesök. Vi måste snart sätta Amanda i kö.

"Springer man fortare än ljuset svartnar det för ögonen"

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej svejs! Det där med tårtor lät väl bra. Tänkte jag skulle ge lite förklaring om halsbandet Amanda fick av oss. Jag ville ha något riktigt Jämtländskt. Det är dockan som finns med i filmen Dunderklumpen som är filmad här upp runt Strömsund.

kram kram

2008-08-05 @ 10:51:32
URL: http://marielundquist.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej igen! Klar vi måste se till att Amanda får se dunderklumpen i verkligheten också. Men om ni vill tjuv kika så hör med Linda om ni får låna Nichos film. Jag köpte den åt honom när han var här. Den är riktigt bra faktiskt.

2008-08-05 @ 12:28:23
URL: http://marielundquist.blogg.se/
Postat av: Ankan

Hejsan

Va bra att ni överlevde dopet!

Hoppas allt är bra med er. Jag bröjar jobba nu på månda och då kanske vi kan boka någon dag och ses lite.

Kram

2008-08-07 @ 12:25:53
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0