Mina första cupcakes!

Ja, jag försöker inte vara internationell eller så, men tydligen finns det inget svenskt namn på dessa. Det är helt enkelt muffins med lite mer ingredienser och topping på, i det här fallet en blandning av nutella och philadelphiaost. Rosorna har jag gjort av sugarpaste. I smeten har jag fin kakao och 70% choklad i flisor. En riktig chokladbomb helt enkelt! Jag tyckte de blev ganska fina för att vara första gången?



Här är de från en annan vinkel:



Vi ska snart överraska Niclas föräldrar med dom, hoppas de blir glada!

Kommentarer
Postat av: Linda

ojoj du kommer inom en snar framtid få måååånga kompisar ;)

2008-08-11 @ 20:34:21
URL: http://ldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0