Babysim!

Åh denna lycka att få hålla en slipprig liten blek sak i vattnet som plaskar som en galning! Så himla mysigt hade vi! Amandas gudmor Sandra var med och Amanda charmade in sig totalt. Så medan de andra mammorna försökte byta om i omklädningsrummet med bebisar och allt så kunde jag sköta mitt, jag hade ju en privat Nanny i korridoren. Amanda var i goda händer! Bland det roligaste som hänt de senaste månaderna faktiskt! Längtar tills nästa vecka, men då får man stå vid kanten när Niclas ska bada. Amanda älskade det, hon hade inte sovit på hela dagen och höll god min trots att hon höll på att rasa ihop i slutet. Då blev hon lite ledsen. Här kommer lite bilder (ignorera dubbelhakan på den där hemska tjejen som håller Amanda)

 Värsta bollen!
Blir pappa stolt nu när jag håller i en boll?
Ge mig den!
 Övar att doppa örat!
Mera...
Värsta plasket!

Kommentarer
Postat av: Marie

Va mysigt det här ser ut?? Jag kan tänka mig att det är uppskattat av lilla fröken

Kram

2008-08-22 @ 22:39:52
URL: http://marielundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0